Prekių grąžinimas

Skonis draugų neturi. Tačiau, jei fermentuoto česnako pakuotė po pristatymo atvyko visiškai ar dalinai sugadinta, o česnakai viduje kaip nors pažeisti, prašome kuo skubiau su mumis susisiekti tą pačią dieną.

Taip pat, nors česnakų fermentavimo procesas yra kruopščiai prižiūrimas, mes, dėl suprantamų priežasčių, negalime įlįsti į česnako vidų ir 100% garantuoti už česnako kokybę dar prieš pradedant fermentavimo procesą (pvz. didelėje česnako galvoje nepastebimai atsidanda viena pagedusi/sudžiuvusi česnako skiltelė), todėl esant didesniems trūkumams mes visada esame pasiruošę padėtį ištaisyti atsiunčiant kitą fermentuoto česnako pakuotę ar pridedant papildomų česnakų į sekančią siuntą.

Ne maisto prekių grąžinimas

Jei prekė netiko ar nepatiko, prekę galima grąžinti laikantis šių taisyklių:

Prekes grąžinti galima per 7 kalendorines dienų nuo prekių gavimo dienos.
Grąžinama prekė ir jos pakuotė bei visi priedai/aksesuarai turi būti nesugadinti ir nepraradę savo prekinės išvaizdos.
Grąžinama prekė ir jos pakuotė bei visi priedai/aksesuarai turi turėti visas etiketes, plėveles ar lipdukus, kuriuos turėjo pristatant/atsiėmus prekę.
Grąžinama prekė turi būti tvarkingoje, švarioje ir saugioje pakuotėje. Jei prekė atvyko specialioje firminėje (originalioje) pakuotėje, grąžinta ji turi būti tokioje pat pakuotėje.
Jei prekė grąžinama dėl netinkamo dydžio, spalvos ar kitų atvejų, už kuriuos mes negalime būti atsakingi, grąžinama prekė negali turėti jokių matomų naudojimo žymių ir turi būti niekaip nesugadinta pirkėjo.
Grąžinama prekė turi būti grąžinta su visais priedais/aksesuarais, su kuriais atvyko.
 
Grąžinant prekę galite rinktis: ar susigrąžinti už ją sumokėtus pinigus, ar gauti analogišką prekę už tą pačią kainą (jei tokią turime).
Grąžinant prekę, pirkėjas ją supakuoti turi taip, jog galėtų užtikrinti, jog prekė transportavimo metu nebus pažeista ar sugadinta (pavyzdžiui, suvynioti ją į papildomą apsauginį sluoksnį).
Prekę grąžinti galite naudojantis DPD kurjerių paslaugomis arba LP Express paštomatais, informuojant mus apie siuntos sekimo numerį.
Siuntimo išlaidos* grąžinamos tik tokiu atveju, jei prekė atvyko nekokybiška. Grąžinimo išlaidas** mes padengiame tik tokiu atveju, jei prekė grąžinama ne dėl pirkėjo kaltės.
Jei grąžinama prekė neatitinka bent vienos grąžinimo sąlygos, mes pasiliekame teisę grąžinti tik iki 75% sumokėtos galutinės sumos arba persiųsti prekę atgal pirkėjui.

* Siuntimo išlaidos - išlaidos, už kurias prekė pristatoma pirkėjui įsigijus šioje internetinėje parduotuvėje.
** Grąžinimo išlaidos - išlaidos, už kurias prekė pristatoma atgal pirkėjui po garantinio remonto arba kai pakeičiama kita analogiška preke.

Norint grąžinti prekę, Jums reikės:

  1. Pasirinkti ir paspausti puslapio apačioje esančią kortelę "Prekių grąžinimas"
  2. Atsidariusiame naujame puslapyje pirmiausia užpildykite užsakymo informaciją (Vardas, pavardė, užsakymo ID ir t.t.)
  3. Kiek žemiau užpildykite kitus reikiamus laukelius apie grąžinimą (Grąžinimo priežastis, prekės kiekis ir t.t.)
  4. Spauskite mygtuką "Tęsti" ir Jūsų prekės grąžinimas bus užregistruotas